Brev:
Ændring i kost
23. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Ændring i kost
Kære Helen.
Jeg har haft utrolig meget glæde af din brevkasse, og nu har jeg endnu et spørgsmål.
Emily er nu fyldt 4 mdr, og de sidste 3 uger har hun spist hver 2. time (fra 08-20) Hun spiser ca. 120-150 mm MME (NAN 1)
Fra hun var 2 mdr har hun sovet fra 21-07.30) men den sidste uges tid er hun vågen k. 04 og er meget sulten! Hun får en flaske som hun spiser meget hurtigt, bøvser og så vil hun gerne sove igen!
Kan du vejlede mig til hvad jeg skal gøre! Det er vel tid til at ændre hendes kost!!
Min egen sundhedsplejerske kan først komme om 1 1/2 uge!!!
Med venlig hilsen
Helle